Ügyfélszerző kulcsszavakra optimalizálva beindítható az értékesítés is
A keresőoptimalizálás első és legfontosabb feladata a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Nagyon könnyű pl. a cég nevére elsőnek lenni a Google-ben, amire alig keresnek… Olyan keresőszavakra, ún. kulcsszavakra optimalizáljunk, amelyekre valóban történnek számokban is konkrétan mérhető mennyiségi keresések.
Csak az első 10 hely számít
Az emberek 80%-a csak az első oldalról választ a keresés indítása után. Ha nem talál megfelelőt, akkor finomítja a keresését és újra rákeres másképpen
Különböző piacokon, különböző mértékű erőfeszítést kell nekünk tenni ahhoz, hogy odakerüljünk az első oldalra, hogy egyáltalán esélyünk legyen értékesíteni. Az első 10 oldalt illetve az ahhoz kapcsolódó domaint kell megvizsgálni nagyon alaposan, hogy ők miben jók, miben erősek, miben gyengék és hogyan tudnád náluk jobban csinálni a marketinget, hogy azt a Google is díjazza.
Ezután az elemzés után tudok csak dönteni a piacról a kulcsszóról és arról, hogy érdemes-e belevágni, ha igen, akkor mennyi idő míg az első eredmények láthatóak.
Nem minden piacot vállalok el, mivel vannak olyan piacok, amelyek vagy az elveimmel nem egyeztethetők össze vagy túl sok időt igényelne és a rászánt összeg jelentősen alultervezett a megrendelő részéről.
Egy biztos: a folyamatos változás
A Google állandóan változtatja algoritmusát és a helyezések is állandóan változnak. Nem garantálható a TOP helyezés elérése, de mégis a különböző piacokon elért sikereim mögött egy olyan átgondolt és kivitelezett stratégia van, amely tapasztalatom szerint hosszútávon képes megtartani a helyezést.
Teljesen Google barát módszerekkel dolgozom, naprakész módszerekkel és a legjobb eszközökkel. Az ezen az oldalon alább is látható nem csak alacsony versenyű piacokon elért eredményeim önmagukért beszélnek. Nem dolgozom ugyanarra piacra több cégnek, mert nem csinálok ügyfeleim konkurenciát így egy piacról egy weboldalt optimalizálok és állok mögötte teljes mértékben!
Fontos, hogy a megfelelő szavakra milyen a verseny, és a választott kulcsszavakra az első találati oldalon milyen erősségű és múltú weboldalak versenyeznek.
Garancia nincs az első oldalra kerülésre, de egy rutinos seo szakértő tudja, hogy milyen kulcsszóra, mennyi idő alatt várható jelentős előrelépés. Fontos, hogy a megrendelő tisztában legyen azzal, mennyit szán a keresőoptimalizálásra, mert ellentétben a hiedelemmel ez sincs ingyen, hiszen időt és pénzt bele kell tenni valakinek a sikerért…